środa, 19 lutego 2014

Happy Birthday to...

Hejo!
W poniedziałek był ważny dzień, ponieważ...
Emilia jest u mnie już rok!
Trochę mi głupio, bo wygląda tak, jak wyglądała, gdy przybyła (A nawet ciut gorzej), ale niedługo zamawiamy obitsu ^^

Jak to było?
 
 
  Nie mam zdjęcia jej w pudełku, ponieważ jest na innym komputerze niestety :/


Przyodziana w nowe ciuszki...
 
Nieudane próby szycia .___.
 

Nowe "przyjaźnie"...


Nieudane lub udane nowe ciuszki...


Potem wędrówki po lesie...


I odkrywanie niedoskonałości świata...


I taka jest teraz. Niby taka sama, ale jednak zmieniona, taka... moja. Teraz jeszczę zabiorę się za wygląd :D

A  dzisiaj jest kolejny ważny dzień, ponieważ są...
Moje urodziny :)
Więc idę cieszyć się dniem i moją pięknotą <3

Dziękuję, że jesteście ze mną już prawie cały rok, jesteście cudowni! <3

Mounty ♡


 

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego! Zarówno dla Ciebie, jak i dla Emilii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :D
    Emilia jest śliczna, czekam na jakieś nowe fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do L.B.A na moim blogu. nadia-nadie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki to model ?? :) Pięknota xD pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie, że wciąż jest taka, jak była - znaczy się, że uczucia do niej i wizja jej postaci nie zmieniła się ot, tak lekkomyślnie jak u wielu innych osóbek...
    Emilka wspaniały ma kolor oczek, włoski czekoladowe też mnie zachwycają, choć rozumiem chęć wymiany ciałka, bo i ja się noszę z tym zamiarem, odkąd ujrzałam na zagranicznych blogach niesamowite hybrydy...
    pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń