niedziela, 23 lutego 2014

Franspam :3

Hejo! :D
Dzisiaj plener, a w roli głównej, jak się pewnie domyślacie po tytule, Frankie! Jakiś czas jej tu nie było, bo nie robiłam rzadnych zdjęć.
W ogóle ciągle marzę o obitsu, wiecznie oglądam, ale ceny na pullipfamily.pl są wysokie. Muszę kupić jeszcze wiga dla Emili, bo wygląda MASAKRYCZNIE >____> No, ale obitsu to konieczność, szczególnie przy urwanej dłoni Noriko (niewiem czy o tym  wspominałam).
A tak w ogóle to muszę wam powiedzieć, że ostatnio nosi mnie na drugą monsterkę, najlepiej Draculaure (Dobrze napisałam? xD ).

No dobra, rozgadałam się troszkę, więc przejdę do zdjęć (będzie spam, więc radzę się przygotować):

 
 

Kocham to zdjęcie, niewiem dlaczego *-*


Nowa bluzka, którą wczoraj uszyłam. Miała być taka normalna, ale w końcu zdecydowałam się bardziej na "obdartusa" :D


 

 

 

 
 
Maja posadza lalkę na parapecie i robi milion zdjęć. Dlaczego? BO MOŻE.



 
Trochę tego dużo, i właściwie wszystkie podobne, ale i tak mi się podobają.
 
I na koniec pytanie:
Czy wolicie posty "mniej tekstu, więcej zdjęć" czy "mniej zdjęć, więcej gadania"?
Wolicie posty lalkowe czy nielalkowe?
Piszcie, zależy mi na waszej opinii!
 
Mounty ♡


5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, idzie ci to coraz lepiej. ^.^ Na pullip family rzeczywiście są wysokie ceny, więc sprawdź może na mimiwoo.com. Jak ja kupowałam obitsu dla Eweliny to akurat trafiłam na przecenę i mniej zapłaciłam. Plus jest duży wybór butów. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ajaja chciałabym potrafić szyć ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co mnie najbardziej urzeka w Twoich zdjęciach? że ludzie czasem nie potrafią wyrazić emocji kiedy fotografują osoby,a Ty kochana potrafisz to zrobić fotografując lalki,to jest wręcz niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Matko, dziękuję kochana! Ja tego nie zauważyłam, ale dziękuję <3

      Usuń