czwartek, 6 marca 2014

Ulubieńcy blogowi ;3

Hi!
Dzisiaj mam dla was post o moich ulubionych blogerach nielalkowych albo prawie nielalkowych.
Nie napisałam o Lucy, ponieważ ją zna chyba każdy, no ale ją oczywiście też uwielbiam <3 Ach, i jeszcze coś-Wszystkie zdjęcia dziewczyn w tym poście pochodzą z ich blogów. Żeby się na nich znaleźć, wystarczy kliknąć w nazwę/imię.Po
Soo... Nie przedłużam, dajemy:


Sheri 

Piękna Zuzia, właścicielka bloga "o wszystkim". Naprawdę miło się go czyta, a właścicielka robi cudowne zdjęcia w miłym klimacie ^^ Poza tym Sheri nagrywa filmiki na youtubie :D

Klaudia

Robi piękne zdjęcia i bardzo przyjemnie pisze :3 Poza tym w ogóle jej blog jest świetny i bardzo pozytywny, a posty mądre i na temat. Czyli tak jak powinno być :D

Zuza

Pozytywna i bardzo inteligenta, jej blog jest bardzo przyjemny do czytania i poprawia samopoczucie, przynajmniej mi. Poza tym, daje wiele inspiracji :D

Mery&Blue

Chyba każdy je zna, nie będę się więc przesadnie rozpisywać. Blog dziewczyn jest przyjemny dla oka i z przyjemnością się go czyta. Naładowane pozytywną energią właścicielki są przemiłe i nagrywają filmiki na youtubie :D

Moustache

To drugi jej blog, pierwszy jest w temacie lalkowym ;)
Jest baardzo miła i inteligentna, fajnie pisze, a jej blog łatwo i przyjemnie się czyta. Ogólnie, bardzo fajnie tam, polecam wam zajrzeć i zostać na dłużej :D

Chesire

Czyli Sara. Jej blog jest w większości lifestylowy, ale pojawiają się również lalki :3
Właścicielka bardzo miła i pogodna. Jej posty inspirują i dają do myślenia, z czystym sumieniem polecam :D
Poza tym Sara robi oczywiście przepiękne zdjęcia :D

To prawie wszyscy, mam nadzieję, że się wam podobało :D
A teraz lecę robić herbatę i odrabiać pracę domową, ponieważ, jak nie miałam okazji wspomnieć, wróciłam już w poniedziałek do szkoły. No niestety, trzeba się zmobilizować i  zacząć się uczyć, szkoda, że ze mnie taki leń .___.
Dobra, ale teraz już na serio koniec, do następnego posta, paa!
Mounty ♥



2 komentarze:

  1. o mamciu,kochana! nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi tym humor! i jak zmotywowałaś mnie do pisania postów! jak wiesz miałam nieco gorsze,blogowe dni,ale po tym,co tutaj napisałaś dostałam kopa! :) naprawdę dziękuję z całego serduszka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie do tych blogów ^^
    Zapraszam do siebie na nową notkę ;-)
    http://qkajusia-pullip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń