czwartek, 12 grudnia 2013

Warszawa #1

No siemanko! :D
Mam dla was zdjęcia z Warszawy, z wakacji 2012. Nie są może idealne, ale są. Poza tym mi się podobają :D
Koniec paplania, endżoj!


 


                                                                 Kwiaty, kwiaty ewriłer!


syrenka :D

Bańki, bańki ewriłer! :3
        
                                                    I akurat trafiłam na znak fanów Pottera :D


To wszystko w pierwszej części, mam nadzieję, że niedługo będzie część druga :D
Buziaki,
Pa!
Mounty ♥

ps. ask :)


10 komentarzy:

  1. To zdjęcie z bańkami. <3 *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wycieczka się udała, a zdjęcie z bańkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myuu- Tak <3
    Majorka- Też je kocham <3
    Ishtar- Dziękuję :3
    QKajusia- oj udała, udała! :D
    Haruko- Bardzo dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, wakacje... Wakacje 2012 minęły tak rychło, jak rychło rozpryskują się bańki. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://emiliiempire.blogspot.com/2013/12/rozdanie-swiateczne.html
    Rozdanie, zapraszam!
    Emiliiempire.blogspot.com




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  5. byłaś na znaku fanów Pottera? też bym chciała... ale fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja dawno nie byłam w Warszawie,ahhh! :) piękne zdjęcia,bardzo podoba mi się to z bańkami mydlanymi ;)

    OdpowiedzUsuń