czwartek, 12 grudnia 2013

Warszawa #1

No siemanko! :D
Mam dla was zdjęcia z Warszawy, z wakacji 2012. Nie są może idealne, ale są. Poza tym mi się podobają :D
Koniec paplania, endżoj!


 


                                                                 Kwiaty, kwiaty ewriłer!


syrenka :D

Bańki, bańki ewriłer! :3
        
                                                    I akurat trafiłam na znak fanów Pottera :D


To wszystko w pierwszej części, mam nadzieję, że niedługo będzie część druga :D
Buziaki,
Pa!
Mounty ♥

ps. ask :)


10 komentarzy:

  1. To zdjęcie z bańkami. <3 *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wycieczka się udała, a zdjęcie z bańkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Myuu- Tak <3
    Majorka- Też je kocham <3
    Ishtar- Dziękuję :3
    QKajusia- oj udała, udała! :D
    Haruko- Bardzo dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, wakacje... Wakacje 2012 minęły tak rychło, jak rychło rozpryskują się bańki. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    http://emiliiempire.blogspot.com/2013/12/rozdanie-swiateczne.html
    Rozdanie, zapraszam!
    Emiliiempire.blogspot.com




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  5. byłaś na znaku fanów Pottera? też bym chciała... ale fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "zlot", ale poprawiło na znak xD

      Usuń
  6. jak ja dawno nie byłam w Warszawie,ahhh! :) piękne zdjęcia,bardzo podoba mi się to z bańkami mydlanymi ;)

    OdpowiedzUsuń