niedziela, 1 grudnia 2013

Element Który Oczarowuje

Hejo! Druga notka dzisiaj, ponieważ byłam robić zdjęcia i fajnie wyszły, więc je wam pokażę :D
A więc sesja pt. Element Który Oczarowuje. (Tym elementem jest Emilia, a właściwie to Emilly[tak, zmieniłam jej imię])




 
 
Kocham to zdjęcie <3

 

Biegnęca lalka- jaka ja orginalna! xD

                                                   Dlaczego Emilly płacze? A dlatego:

 
 
 

 

 

 
                                                -Wszystko jest w Twoich rękach!

A tutaj jeszcze kilka zdjęć:

 

 

 

 

Raju, jak ja kocham to zdjęcie *-*
 
To wszystko, mam nadzieję że was nie zanudziłam, i że zdjęcia się podobały :)
 
Mounty

4 komentarze:

  1. Emilly jest urocza :3 Fajne zdjęcia i pomysł na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki i gratuluję panny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie wymiata. *.*
    Fajny pomysł i zdjęcia. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Emily jest cudowna!
    Musiałaś zmienić jej imię...
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com - zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń