czwartek, 11 lipca 2013

Sesja, zmiany i kilka informacji

Cześć :D
Na początek sesja, którą zrobiłam wczoraj Noriko:

-Tak za Tobą tęsknię... To co zrobiłam jest naprawdę straszne...


-Jak mam to naprawić? Jak?

-Chyba wiem....

C.D.N   :D
Teraz zmiany...
Jak widać znów zmieniłam wygląd bloga. Mam nadzieję, że na lepsze.

I kilka informacji:
Najważniejsza- Dziś w nocy wyjeżdżam na wakacje nad morze. Nie będzie mnie ok. Tydzień, nie będę miała dostępu do internetu, więc nie będę odwiedzała waszych blogów, ani też swojego.
Druga- Zabieram lalki, więc pewnie będzie sporo zdjęć.
Trzecia- Chyba niedługo zamawiam obitsu dla Nori. Da Emilii jeszcze niestety nie, ale też dostanie :D

To wszystko. Do zobaczenia za tydzień (około)!
Mounty ♥

 PS.Zapraszam na aska :)
PS2. "Lalkowy tydzień" będę nadrabiać po przyjeździe ;3






6 komentarzy:

  1. Ładny nagłówek, fajne zdjęcia.
    Życze udanego wyjazdu.! ;3
    i niech lalki też się
    dobrze bawią, mam nadzieję że
    zdjęć im tam nie zabraknie XD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia, życzę udanego wyjazdu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu, czekam na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają. ^.^

    OdpowiedzUsuń