czwartek, 30 stycznia 2014

Przyjaźń

Dzisiaj pogadam wam trochę o moich kochanych przyjaciółkach- AniMarcie i Dari.
Jestem chora, więc mam mnóstwo czasu na pisanie :)





                                                               
Ania jest mi bardzo bliska, wie o mnie WSZYSTKO. Jest kochana, nie wiem jak bym bez niej wytrzymała. Z nią mogę porozmawiać o wszystkim, moje życie bez niej byłoby szare i nudne.
Aniu, bardzo cię kocham! Jesteś wyjątkowa i prawie taka szalona jak ja! <3

                                                       (Daria, Ty również nie zabijaj)
Nie wiem, czy Daria wie o mnie wszystko, ale jest bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo ważna! Zawsze mnie rozśmiesza, jak tylko na nią popatrzę, już  się śmieje (każdy potwierdzi), jest cudowna!
Dariu, buziaki ogromnie, ciebie również kocham! <3

                                                      (Marta, wyszłaś bosko xD )
Z Martą mamy mnóstwo wspólnych tematów, jest dla mnie równie ważna! Zawsze potrafi pocieszyć i pomóc, ma ogromne serducho! Jest mądra i potrafi rozśmieszyć.
Marta, kochana, niech moz pozytywnego Pieseła będzie z Tobą!

Wszystkie razem i każda z osobna jest dla mnie ważna, bez nich byłoby nudno, no bo...
CO JA BYM ROBIŁA BEZ WARIATEK, TAKICH JAK JA! :D
To dla was napisałam tego posta, czujcie się dowartościowane! xD

A wy się nie martwcie, jutro lub w sobotę post, zupełnie lalkowy :D
Trzymajcie się ciepło w te mrozy,
Mounty.

Ps. Macie już ferie? A może niedługo je zaczynacie? Ja mam dopiero 17 lutego, trochę jeszcze muszę poczekać ._.

5 komentarzy:

  1. Mi się właśnie ferie kończą xD
    Cieszę się, że masz takie fajne przyjaciółki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że masz prawdziwych przyjaciół !
    http://my-colorful-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie rozpoczęły się dzisiaj ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że chociaż ty masz szczerych przyjaciół ;-)

    OdpowiedzUsuń