sobota, 25 stycznia 2014

"Kto czyta książki, żyje podwójnie"

Witajcie moi drodzy czytelnicy!
Dzisiaj chciałam wam pokazać kilka fajnych (według mnie) i mało znanych, książek.



1. Diana Hendry- "Cezary Aniołł"



"Kiedy Cezary Aniołł zjawia się na ulicy Ballantyre Road 131, życie Kuby przenika niesamowity dreszcz. Atmosfera staje się elektryzująca. Cezary Aniołł ma tajemniczy Zestaw do Łączenia i używa niezrozumiałych słów, np. Pola Emergi, jego 500-kilowatowy uśmiech onieśmiela wszystkich (...)"

Jak dla mnie książka bardzo ciekawa i zabawna, idealna na zimowe wieczory!

2. Celia Rees-"Dziecko Czarownicy"

 

"A było to tak: trzysta lat temu pewna dziewczyna napisała pamiętnik, jego kartki zaszyła w kołdrze, gdzie przeleżały aż do XX wieku, gdzie przypadkowe ręce rozpruły stare szwy i znalazły zapiski. Na ich podstawie powstała książka "Dziecko Czarownicy". (..)"

Przyznam się, że jeszcze nie przeczytałam tej książki do końca, ale chyba muszę to zrobić! Jest pisana ciekawie i magicznie, zdecydowanie mój styl!

3. Jacqueline Wilson- "Historia Tracy Baker"



"Tracy ma dziesięć lat. Mieszka w domu dziecka, ale któregoś dnia chciałaby mieć prawdziwy dom i prawdziwą rodzinę (...)"

Pomimo dość trudnej i smutnej sytuacji Tracy, książka jest zabawna i może poprawić humor. Nie jest to może książka dla nastolatek, ale zdecydowanie warta przeczytania.

4. Magdalena Zarąbska- Kaktus na parapecie.



"Chcielibyście się przenieść w czaie? Bohater tej opowieści, Mikołaj, pewnego dnia obudził się w świecie z przeszłości. Wszystko było inne, a w ddatku jakieś dziwaczne.(...) Zapraszamy w podróż po Polsce lat 70. Gwarantujemy niezapomniane wrażenia!"

Mimo, że to książka dla trochę młodszych czytelników, to podobała się nie tylko mnie, ale i mojej mamie. Zdecydowanie polecam!

5. Jean-Philippe Arrou-Vignod- "Jaśki"



"Sześciu chłopaków w rodzinie to murowane awantury. Zwłaszcza gdy wszyscy mają na imię Jan i jeden z nich zawsze chce był szefem, inny ma przydomek Demolka, a ostatni nie chce przestać płakać. (...) I choć tato to złota rączka, a mama jest doskonale zorganizowana, i tak nie mają szans, bo chłopaków jest aż sześciu.

Być może już słyszeliście o tej książce. Jest zabawna, ciekawa i wciągająca!
Zdecydowanie polecam po nią sięgnąć w wolnym czasie!


To już wszystko, dziękuję.
W komentarzach zaproponujcie ciekawe książki, i napiszcie, czy którąś z wyżej wymienionych książek już czytaliście :D
Buziaki!
Mounty <3

7 komentarzy:

  1. Kocham czytać i gdy nie będę miała co to na pewno sięgnę po "dziecko czarowicy". :) Polecam ci też książkę którą dostałam od koleżanki i ją uwielbiam. "Aura" A.Noel opowiada o dziewczynie i jej życiu po śmierci, ale nie będę ci tu za dużo pisać. ;)
    Zawsze najgorsze są pytania ludzi takie jak: "po co to czytasz skoro jest film?". ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam :D
      Tak, ja też nienawidzę takich pytań. Ludzie nie chcę używać wyobraźni...

      Usuń
  2. wlasnie teraz zaczelam czytać :)

    http://l0vetight.blogspot.com/ / zapraszam, obserwujemy? odp. u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka dziecko czarownicy mnie zainteresowała :)
    http://mondemagiquee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja żadnej z ksiażek nie czytałam,ale może sie skuszę :P

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja żadnej z tych książek nie czytałam, ale ogółem kocham czytać:>
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z książek nie czytałam, ale może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń