piątek, 27 maja 2016

Jesień, ło Boziu i pozory powrotu...

Okay
Znowu mnie nie było
Lecz
No dobra, nie wiem czy wracam
Ale narazie lalek nie sprzedaję
Nie chcę
Bo mam nadzieję, że do tego wrócę.
Ogólnie to bardzo się zmieniłam przez ostatni rok
Gimnazjum zmienia ludzi XDDDD
Nie no, żart. Chociaż właściwie to prawda.
Aktualnie żyję fandomami, książkami, ludźmi z internetu i szkołą. No i jedzenie rzecz jasna.
Ale na szczęście fotografia jeszcze jest moją pasją. Pisanie tak samo. Przerwałam właśnie to drugie, bo mnie moje najukochańsze księżyce zmotywowały do napisania posta. Kocham.
To ten. Miłego oglądania zdjęć z jesieni :')))))
Yolo

Edit: Ok zdjęcia z lata też są. Zeszłego. Ups


















*wig ;-;*


Tyle. W sumie fajne te zdjęcia. Kocham was maksymalnie. Buziaczki .3.

Mounty

snapchat- mountyx | ASK | INSTAGRAM | KSIĄŻKOWY BLOG




10 komentarzy: