wtorek, 29 października 2013

Podsumowanie miesiąca ♡ |październik 2013

Hi guys!

I co? wymyślłam co zrobić na 50 post! Otóż wymyśliłam podsumowanie miesiąca ^^
Zaczynamy rzecz jasna od października.
Lec goł!

                                                       Październik

Ilość postów: 6(ten siódmy)
ostatni post/wykonanie podsumowania: 29.10.2013r.
ulubione opublikowane zdjęcie:
 
Dlaczego? Bo jest takie letnie, jakość też dobra. No i to są maliny
                               
ulubiony dzień: 5 października- urodziny mamy.
najsmutniejszy dzień: 28.10.13r- Ze względu na to, że dotyczy to mojej przyjaciółki, nie powiem dlaczego.
Ulubiony napój: Herbata Lipton o smaku jagodowej muffinki  ♡
Ulubiony deser: ------*
Ulubiony dzień w szkole: 28.10.13r- przedstawienie przed szkołą skeczu dotyczącego zdrowego żywienia w wykonaniu moim i moich przyjaciółek :D
Ulubione ubranie: Szara bluza z Mango *brak zdjęć*
Ulubione zdanie:
 "SIAD... staruszek na drodze i rozmyśla...(MIało być tak, żeby wszyscy myśleli, że gadam do psa xD )"
Ja, 29.10.2013r. 
 
The End
 
Mam nadzieję, że się podobało i że za dużo czasu wam nie zmarnowałam ;3
Mounty ♡
 
Ps. Do zobaczenia napewno nie jutro, bo jutro ja na wycieczce ;) Oczywiście będą zdjęcia, więc wam(oczywiście jak chcecie) pokażę ;) (A będzie ich napewno dużo...)
 
Ps2.

:D
 
 
*Brak
                 

1 komentarz: