niedziela, 23 czerwca 2013

Żyję!

Nie pisałam chyba tydzień, nie lubię tak :/ Tak więc postanowiłam dać znak życia.
No, a teraz ważna sprawa:
Moja lalka jest już dostępna :D Ale jeszcze  muszę sobie trochę poczekać(czyt. Zarobić 60 zł). Ale mam nadIeję, że niedługo będę ja miała... Nie mogę się doczekać.
Druga sprawa, całkowicie nieważna:
Jadę właśnie do Wrocławia, do Ikei. Całkowicie niewiem po co wam to wiedzieć, ale ja jestem nieprzewidywalna, możecie się wszystkiego spodziewać.
To wszystko, dziękuję
Mounty 
PS. Znów zapraszam na aska

3 komentarze:

  1. Fajna fotka :D
    Ja też czekam już na Twoją nową lalkę, obyś szybko zamówiła :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ishtar- Och, kurczę! Zwineli mi tą lalkę. Narazie znowu jej nie ma. Grrrr....

    Yuuroki- Moje?!? Dzięki, nigdy nie słyszałam czegoś takiego ^^

    OdpowiedzUsuń